DRAMA

Trots all onödig drama ikväll så hade jag det sjukt kul. Ida kom hit och så fixade vi oss tillsammans, drog oss vidare till Klara där vi Satt och snackade skit lite plus zorn behövde sällskap till nio (vovven). Efter det rörde vi oss till
Martina där vi förfestade för att sen röra oss vidare till Oscars. Där insåg vi att vi ville spendera natten på plaza så vi rörde oss dit och mötte upp grabbarna. Efter att allt stängt ner rörde vi oss hem till Ida, Henrik och Zacke på efterfest. Jag och Niklas pyntade en julgran och mådde sjukt bra. Han gav mig sällskap hem och då lärde han mig att åka skateboard! Så halv sex på morgonen gled vi runt på stan på en skateboard.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0