Tänk om

Mötte nyss en vän till mig inne på Coop och vi började prata om hur vi egentligen mår. Så dök iden om att hoppa av skolan upp i huvudet. Fan vad tråkigt liv jag hade levt utan skolan. Jag hade inte Varit ilaf utan skolan. Jag ska Uppnå mitt mål och inte bara sitta hemma framför tven. Nu menar jag inte att man måste plugga för att uppnå sitt mål men däremot menar jag att man inte bara ska sitta framför tven hela dagen och tycka att man har ett bra liv. Man blir ju dummare och dummare för varje dag då, man utvecklas inte. Så var inte stolta om ni sitter framför datorn eller tven och kollar serier dag in och dag ut.


Kommentarer
Postat av: hemlis!!

du är så vis min arabiska prinsessa!

2012-10-01 @ 20:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0