Stör mig!

Jag är i nöd av att få tag på någon av mina vänner. Jag har varit det ett tag nu. Så mina älskade vänner när ni får ett samtal eller sms svara. Om det är så att ni Inge kan prata skriv det! Jag blir inte arg. Det som gör mig arg är att inte få ett svar alls. Så just nu är jag arg.

Någonting som gör mig lycklig är att Aleksandra ska gifta sig! Ni vet i filmer när man ser flickor ha sina böcker där man skriver ner och har bilder på hur man vill att ens bröllop ska se ut? Vi hade sånt fast inte en bok utan varandra. Vi var varandras böcker. Vi satt under rasterna och planerade och väntade på att våra partners skulle fråga oss! Jag sitter med tårarna i ögonen nät jag skriver det här och jag har gråtit av lycka minst fem gånger sen igår natt. Jag vet att vi har gått igenom mycket men sen får vi inte glömma att vi lärde känna varandra som 16 åringar och hur barnslig var man inte då? Hur mycket är det inte man egentligen går igenom? Stora förändringar har skett de närmaste åren och det har tagit en hel del på mig men jag sitter här idag och förTåt och är bara glad. Jag är glad att min vän är lycklig att hennes dröm har gått i uppfyllelse. För vissa är drömmarna att få jobba inom ett visst yrke men för oss är det den dagen vi står där i våra vita klänningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0