Nej, jag är inte kär i Ilaf!

Detta inlägg känner jag är ytterst aktuellt. Jag pratar om Ilaf som om jag är kär i henne, jag lägger upp bilder på Ilaf som om jag är kär i henne, jag ringer Ilaf konstant och mår dåligt om jag inte pratat med Ilaf på en dag. Men sanningen är den att jag INTE är kär i Ilaf i huvudtaget, och det är faktiskt sant. Jag bara älskar henne. Ville bara klargöra det...... HEHE

Ilaf skrev senast att hon var i Stockholm, men det hon inte berätta va att vi hade det galet kul och jag vart så glad att jag inte ens visste vad jag skulle säga. Och nu ska jag berätta om vad Ilaf gjort dem närmaste dagarna, hon har fått en finne på läppen, men den vill hon inte spräcka fastän den är vit.Hon filmade sitt bajs när vi såg varandra på Tango, och fick även höra hur hon klämde.  Hon har sett Prinsen. Hon åt älg till lunch, älgen hon åt har hennes lärare skjutit.

Aa det är väl det. Förresten, Sara heter jag och är Ilafs bästa kompis.
Namn : Sara
Ålder : 21
Äter helst : Ris med youghurt
Är : Vänster fotad & höger hänt
Söker efter : Ett boende i Göteborg
Diagnoser : ADHD & aggretions problem
Gillar inte : Sionister
 

Kommentarer
Postat av: sinndy

kattig tjej.. !

2012-10-06 @ 01:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0