Ledsen

Jag är jätte jätte jätte jätte ledsen. Och tänker inte under några som helst omständigheter prata om det. Men jag är jätte jätte jätte jätte ledsen. Och jag mår jätte jätte jätte jätte dåligt. Jag är jätte jätte jätte jätte förstörd. Ingen har dött, har inget med plugg att göra, inget med en vän att göra. Men jag är jätte jätte jätte jätte tom. Jag vill inte att någon tar upp det med mig för att jag har inget att säga och vill bli respekterad för det. Min blogg är en öppen dagbok för er vänner och ber att bli respekterad att om jag inte vill ta upp något ska det inte tas upp. Vill kunna skriva av mig ibland för att kunna få ut det på något sätt. Jag vet att det är svin svårt att inte ta upp det när man läst det men annars får jag göra en privat blogg.


Kommentarer
Postat av: från syster till en annan syster

<3

2012-10-17 @ 08:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0