Dålig bloggare förlåt!

Gårdagen var hur kul som helst! Efter en hel dags pluggande så drog vi alla ut och åt middag på lilla siam. Det var, jag, Ida, Jonatan, Jenny, Erika, Mattias och Fia. Jag tog räkor med grönsaker och jordnötssås. MUMMA! Efter det åkte vi hem till Erika och Mattias och kollade på en av de mest rörande filmer jag någonsin sätt. Tyvärr har jag glömt bort namnet.

Idag dåra! Jag pluggade och kollade på real housewifes of new Jersey och sen gjorde jag vid mig (hihi ida!). Vi alla var bjudna på middag hemma hos klara då hennes föräldrar är på besök. Ett ord för att beskriva dom? Underbara. Efter det förfestade vi med dom och fixade oss inför rock temat på Oscars. Men det blev en tidig hemgång för en del av oss på grund av lite strul men det viktigaste är att vi alla mår bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0