Cok irri bre!

Fjäsk. Bajs. Lindra din egen ångest men skit i mig vän. Haha. Puss. Kram! Sitter och pluggar bara sådär på en söndag chill liksom. Stort grattis till Zlates babo som fyller år! Pappor rockar den här världen! Jag vet att mammorna födde oss, ammade oss tog hand om oss den första perioden i livet men fan vad pappor är underskattade. Kärleken pappor har för dina döttrar är nog den finaste som finns. Älskar hela min familj men måste få ge lite extra uppmärksamhet till min pappa idag. Han mår inte bra hans bästa vän ligger på sjukhuset och helt ärligt talat så tror jag att det tar på honom som fan. Pappa är inte den som har hundra vänner utan han sina nära och han är en av dom. Det är även hand chef och därför har jag haft mina åsikter om honom men han kommet alltid att vara min amo (farbror). Han kommer alltid ha varit den som funnits där sen jag var en liten flicka. Han kommer alltid vara den som är den. Den som man har mest respekt för. Har själv undvikit honom sen har började bli sjuk för att jag inte pallade trycket. Men här om dan hade han frågat om mig som fan. Jag fick svälja det och prata med honom. Innan det samtalet grät jag som ett litet barn i nermins öra och upprepade samma mening hela tiden "jag vill inte att han ska dö". Fast han är stark ni vet en sån där som överlever allt typ. Nej men jag tror att mycket handlar om att människor blir äldre och jag är rädd för döden. Jag tror att det känns som att om han dör så kommer min farfar dö. För att farfar är äldre. Och det är nog min värsta mardröm.

Oj hur gick vi från grattis till döden haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0