Sängen!

Ligger just ni i sängen med min sambo under mig (alltså på en madrass bredvid min säng). Har saknat henne fett. Okej vad har ni missat? Jo jag har en sambo nu vid namnet Ida och hon kallas även för skånska drottningen om ni någonsin undrar vem "skånska drottningen" är! Anledningen till att hon bor här förutom att jag är världens bästa människa och alla vill bo med mig är att hennes skånska kung (Henrik) är på praktik. Då vi har en 200 kvm lägenhet att bo i HELT ENSAMA eller min 30 kvm beslutade vi oss för att bo i min då det är mindre läskigt. Konstigt val men det vara är så! På helgerna lämnar hon mig för sin kung och då får jag vara ensam höhö ;).

Dagen?! Plugg, middag och fika! Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0