SLUT tjej

Ligger på sängen nu men har inte tvättat bort sminket. Dör pallar inte. Men måste, orkar Inge med knopprig hy i typ en hel vecka. Plus alla porer. Nej usch. Förfesten var lyckad som f*n! När hela gänget kom så började vi spela ett spel som en favorit. Enligt Said suger jag på att rita (man ritar det ordet man får, sen skickar man vidare bilden och personen bredvid skriver vad det är för något, sen ska personen bredvid rita av det den andra personen trodde att det var och till slut får man tillbaka sin och då skrattar man åt allas tolkningar), i alla fall jag anser inte att jag suger!

Cuprum var helt okej. Nu när jag får tid på mig att tänka så kan jag säga att jo det var okej. Jag drar lätt dit igen. Vakterna var dock svin hårda och inte alls trevliga. 21 års gränsen var de hårda med men inte med mig (thihi).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0