Hejdå!

Nu lämnar jag Göteborg för den här gången. Det är så sjukt hur det blir lättare och lättare för varje gång. Jag minns de gånger då jag grät som ett litet barn bara för att jag eller han skulle hem. Jag låg alltid under natten och hade världens ångest och grät hela morgonen tills att vi gett varandra den sista kyssen för den gången. Det gick mins en vecka innan allting blev "normalt" igen. Nu när jag sitter på flygplatsen känner jag att fan vad mysigt jag har haft det och fan vad mysigt vi kommer att ha det nästa gång. Ingen ångest, inga tårar och verkligen inte nere. Jag tror att jag är så pass säker på vart vi har varandra och att jag VET att vi kommer att ses igen så därför känns det så mycket lättare. Igår när jag var på bio med honom så fick jag en sån där känsla, en sån där känsla där man bara vet att det här är den personen jag vill leva resten av mitt liv med. Thihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0