Girl don't tempt me

Haha Maja eller Maya eller hur hon nu stavas är en individ som provocerar mig just nu. Haha det är så löjligt men kan inte rå för det. Kan inte se henne med Darin utan att hålla för ansiktet med mina händer. Så blev det ikväll när jag och tjejerna skulle kolla på så mycket bättre. Det enda jag gjorde var att skrika, hålla för ansiktet eller slänga ur mig massor av onödiga kommentarer. Men jag måste få säga att Darin och Silvias duett var underbar! Förutom så mycket bättre har vi pluggat idag, hjort sushi, kollat film och nu sova. Ida ligger helt död på sin madrass. Stackaren börjar bli sjuk så hon snarkar som pappa.


Kommentarer
Postat av: sindsind

HAHAHAHAHAAHAHAHA DÖR

2012-12-16 @ 13:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0