Favorit bloggar

Paulas.me ; det är någonting med hennes blogg som gör mig löjligt lycklig och glad. Så fort jag går in på hennes blogg blir jag helt till mig.

Draihandbromsen.blogg.se ; inspirerande blogg och så jävla intressant. Älskar frågeställningarna som dyker upp då och då. Älskar att gå skriv av mig och få säga min åsikt.

Kenzas.se ; en drog

Djamila.se ; Den här bruden är ju bara för tung. Kom tvåa i Sveriges top model men hon är lätt en vinnare i mina ögon.

Elsaekman.freshnet.se ; wow! Juniors flickvän och under blogg. Man har fått följa deras kamp och nu får man följa henne efter hans död och hur hon lever vidare.

Taz.blogg.se ; följt hennes blogg ett par år och fine har varit lite torrt på senaste tiden men när hon väl uppdaterat är hon grym. Och skönheten!

Det här är mina topp bloggare som jag måste in på varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0