MÅNDAG

Jag hade en väldigt vanlig "Ilaf" dröm. Jag är en psykologisk tjej som tror på psykologi. Jag tror att alla drömmar har med vårt undermedvetna att göra. Det är våra förbjudna tankar. Jag tror att jag drömmer om det jag egentligen vill göra men inte får. En del av mig vill släppa allting och göra det men samtidigt är det inte värt att förlora det man älskar. Det är så med förbjudna tankar man förlorar alltid någonting på det annars skulle det inte vara förbjudet. Jag har en lång dag framför mig idag. Tre timmars teorilektion på kvällen och en hel del illamående. Låt oss nu hoppas på att illamåendet försvinner innan teorilektionen och kommer tillbaka imorgon. Vill verkligen sova bra inatt. Vill verkligen sova. Vill verkligen kunna blunda. Vill verkligen det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får ta och berätta om din dröm sen för tant Marwa :) puss älskar dig!

2011-09-19 @ 14:52:56
Postat av: Ilaf

Oh yeah! Älskar dig bobododonono

2011-09-19 @ 14:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0