Lycka

Jag kan inte sluta vara så där jobbigt lycklig, ni vet sån där tjej som springer runt med ett leende ÖVERALLT. Ni vet sån där tjej som är glad när alla är trötta och irriterade. Jag är så lycklig. Bara för dig. Jag kommer att göra en hel del inlägg som är tillängnade min älskade.
 
Ska köra lite "tänk tillbaka"! 
 
Rasterna på sjödals, när jag alltid gick ut med dig och rökte. När det nästan var så att det var jag som släpade ut dig och sa "ska du inte ta en cigg nu". I snöstorm, i världens underbaraste sol väder, i regn och storm så var rasterna alltid vår egen tid. Vår tid då vi stod och drömde om allt möjligt. Vår tid då vi pratade ut och berättade vad som hänt den senaste timman (då vi var med varandra varje dag, pratade varje timma så den timman vi råkat missa var ett måste att ta igen). Vi gick igenom en hel del killproblem tillsammans, du fick stå ut med en hel del huvudvärk från min sida och ja lite från dig med haha även om du inte alls var lika jobbig som mig. Sen den dagen jag träffade min älskade och du och Aleks blev ETT, så har drömmen varit den dagen de kommer med en ring. Herregud hur gamla var vi första gången vi ens nämnde det?  Vi pratade om förlovning bröllop och hur det ska vara. Vi delade allting med varandra. 
 
Nu är du där älskade. Du är en kvinna. Du är ett bevis på att drömmar går i uppfyllelse. Du är drömmarnas drottning. Jag är världens lyckligaste. Jag är världens lyckligaste för att du är världens lyckligaste. Herregud jag har en juridik tenta att ha ångest över men inte ens det känner jag av! Haha. Ni är mer än perfekta ihop (oroa dig inte jag har tagit på trä minst tio gånger). Jag tänker finnas där vid er sida för varje steg ni tar. Ingen är så stolt som jag är. 
 
Jag behöver inte bli uppdaterad varje timma, varje dag för att känna att du är min älskade. Jag behöver inte det. Jag behöver bara veta att du finns i mitt liv. Jag släpper aldrig taget av dig, förlåt menar er! Och nu börjar jag gråta så hejdå. 

Kommentarer
Postat av: Aleks

Världens finaste inlägg, jag ryser!! Du är så underbar baby. Vi älskar dig! <3

2012-10-15 @ 13:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0