Lite upprörd

Idag fyller jag och Nermin tre år och åtta månader. Men som vanligt på vår dag så ska vi alltid tjafsa. Så jag fick varken chansen att säga "jag älskar dig min man" eller han "jag älskar dig min kanelbulle" utan istället klickade jag honom argt och nu ångrar jag mig lite. Vi tjafsar verkligen aldrig längre MEN det är någonting med just vår dag som skapar en extra irritation eller någonting är det. Aja jag sitter här och känner mig lite små irriterad, upprörd och lite lite ensam. Om det är någon person jag vill ha här med mig när jag upplever allting så är det Nermin. När jag är lycklig, prövar på nya saker, lär känna nya människor eller gråter så är det Nermin jag vill ha här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0