NU KÄNNER JAG MIG HEMMA

Jag måste få säga att jag är en kvinna med beslutsångest. Jag sprang in och ut ur Åhlens tre gånger. Tre gånger
bytte jag kuddar. Sen sprang jag in i Indiska, hemtex, Clas Ohlson osv. Jag har fortfarande en hel del kuddar kvar att köpa men det får någon i sthlm göra. Här i östersund har dom brist på STORA kuddar. Besviken tjej. En rolig sak som hände mig när jag utforskade alla kudd affärer var att jag upptäckte österns livs. Nu känner jag mig hemma! Ikväll ska jag möta upp Garmian som också ska börja plugga här. Ska bli kul att försöka hitta till centralen. I värsta fall får vi mötas på prästgatan. (kul att jag vet vad prästgatan är hihi)


Kommentarer
Postat av: Chamsine

Fortsätt kämpa Ilaf! Tungt att du bloggar så mkt. Puss

2012-01-17 @ 07:04:04
Postat av: Ilaf

Tack habibti sarsori!

2012-01-17 @ 09:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0