Tankar

Massor av tankar som snurrar runt i min trånga lilla hjärna. Det kan bero på tenta ångest och att jag önskar att jag slapp vakna upp imorgon och göra skiter. Det kan bero på att Junior avled imorse. Junior som kämpade arslet av sig mot djävulen, leukemi. Ondska. Även om jag inte kände honom så följde jag hans liv, fan ta sjukdomar och ondska runt omkring oss. Jag hittade Elsas (hans flickvän) instagram och blogg. Läste lite medan Ida lagade maten och höll in klumpen i halsen jag hade. Nu vill allt ut! Bara Gud vet hur jag hade reagerat om jag hade förlorat Nermin. I dags läget hade jag inte velat leva vidare, men det gör mig svag. Hon, oj HON, hon är allt förutom svag.

Jag vet att min kärlek för min man är oändlig och att jag inte skulle kunna ta ett ångest fritt andetag utan honom. Jag skulle inte kunna sätta mig upp och påbörja min dag utan honom. Bara att veta att han finns där att han andas ger mig ett lugn. Att inte ha honom att han bara skulle försvinna och aldrig komma tillbaka skulle döda mig sakta med säkert. Jag känner tyngden i mitt bröst när jag skriver om det och det är inte ens "verklighet" utan det är tankar "tänk om...". Tankarna gör mig förstörd. Han ät ju min luft. Utan luft så dör vi väl?


Kommentarer
Postat av: Sara

Helt fint skrivet. Jag förstår din rädsla <3 den är vacker på något sätt då den bekräftar kärleken för varandra.

Beklagar sorgen :(

2012-12-05 @ 07:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0