All I want for Christmas is chocolate!

Hallå eller! Okej jag har lust att använda ord som gött, tjöta, eru goo eller?! Anledningen till det är för att jag har suttit med Fia enda fram tills nu och tjötat och den bruden är ju fan från Örebro. Så gissa om jag blev dialekt sugen efter vår konversation. Nu hoppade jag för långt fram och glömde nämna hur det slutade upp såhär.

Vi började med att springa runt på stan och köpa massa pyssel. Sen mat, tårta och dricka. Vi var redo för ikväll. Juste plus film och godis. Vi förberedde allt och påbörjade pysslandet, ätandet och filmkvällen! Ida drog sig till en bar och Jenny till jobbet. Kvar blev vi två och vi valde att ha det super trevligt med arabers och bara snacka. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0