" WE GOT A SITUATION"

Dag fem har verkligen tagit på min energi. Att fika med Zead var underbart. Han tog mig till ett ställe som heter paus. Vi pratade en hel del och han lugnade verkligen ner mig. Dagens nollning var ok . Vi fick göra nollningsban som vi nu måste gå runt med i en vecka. Efter kvällens nollning så drog vi oss mot en bar där grabbarna kollade på matchen. Fel lag vann och det var nästan så att Garmian höll på att fälla ett par tårar. Imorgon ska jag upp nio har föreläsning i nästan tre timmar. Wow. Ska använda mig av metoderna jag lärde mig idag på studieteknik föreläsningen. Bäst för den gubben att dom metoderna funkar.
På skala 1-10 så mår jag 2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0