Vänster eller höger...



Vilken sida vaknade jag upp på idag? Jag vill hem mer än allting annat just nu. Jag vill hem till familjen, vännerna och min älskade. Jag kände mig så himla olycklig imorse. Men som jag sa till Sara idag " dont let a bad day make you feel like you have a bad life". Jag spenderade eftermiddagen hemma hos fina Ida och co. Vi har planerat in en SATC maraton denna vecka som jag verkligen ser framemot! Btw jag valde CK parfymen igår, den rockade jag hela natten! Helt otroligt att doften höll kvar hela natten. Brukar försvinna efter en timmas dans men inte igår nej. Nu måste jag fortsätta vara social mot Meis som har kommit över på en fika ;)

Kommentarer
Postat av: Rashii

Bra citat Alofi... det ska jag själv komma ihåg. Finns dagar då man bara är kvar i lägenheten och surrar framför tv:n och datorn när man egentligen har mycket att göra och VILL göra! Tack dodi!

2012-05-23 @ 01:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0