Tandläkare är inte min grej längre

Efter ett helvete  till vecka med tandvärk och femtio olika sjukdomar så vet jag nu vad problemet är. Det är min tand! Så nu går jag på pencilin som ska ta bort all denna onödig smärta. Så jag kommer förmodligen att vara helt frisk inför tentan. Ord kan inte beskriva hur överlycklig jag var igår när Ida följde mig till tandläkaren. Inte nog med att den ligger utanför östersund utan vi fick vänta i mer än en timma tills jag fick bli insläppt. Men med min fina vän i rummet samtidigt som tandläkaren undersökte mig så var jag hur lugn som helst. På kvällen hade vi fredagsmys med lasagne, glass och egen hemmagjord kolasås och film!




Kommentarer
Postat av: idis

sötnos<3

2012-05-20 @ 10:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0