STOLT STOLT STOLT VÄN

Jag är så glad för min älskade Sara som har kommit in på en skola i LA. Hur sjukt är inte det? Om några månader bor hon i ett annat land och i en annan världsdel. Jag är så glad för hennes skull. Men om hon väljer att tacka nej så spelar det verkligen ingen roll! Det viktigaste är att hon vet om att hon kom in i en skola i LA. Det så så himla kul och underbart. Åh vad jag älskar dig min fina vän. Jag önskar dig all lycka i världen. ALL lycka i världen. Den som inte har lycka att ge henne kan dra åt******. För min fina vän förtjänar ingenting annat än ren lycka. Men samtidigt ska du veta om att det känns lite tufft. Jag uppskattar alla samtal vi har haft efter skolan och alla tid du har lagt ner på mig. Jag hade hoppats att få se dig här uppe i norrland när jag skaffat mig en större lägenhet(efter sommaren) men vem bryr sig det viktigaste är att du är lycklig. Du kanske får för dig att komma upp hit snart innan jag åker hem. EN PEAK!


Från mig till dig bebis.


Kommentarer
Postat av: sara

Tack så mycket älskar dej! Inlägget betyder sjukt mkt och låten tänkte jag på igår.. läskigt!! <3

2012-05-05 @ 01:27:59
URL: http://chamsinenews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0