En månad kvar, sen är jag hemma igen!

Oj vilka blandade känslor jag får när jag tänker på att jag är hemma igen om en månad. Det känns hur bra som helst men samtidigt ledsamt då jag inte kommer få träffa mina skåningar på ett tag. Men samtidigt tror jag att alla kommer ha så fullt upp under sommaren så det hade nog ändå inte spelat någon roll om vi alla bodde i samma stad. Men tänk vad underbart om alla mina älskade stockholmare, skåningar och göteborgare bodde i en och samma stad. Fast när jag får barn kommer jag att uppskatta detta jag kommer nog att uppskatta att jag flyttade hemifrån upp till norrland. Skaffade mig en pojkvän i göteborg, har mina älskade i stockholm och mina fina i skåne. Jag har upplevt så mycket dem senaste fyra åren!

Gårdagen. Hur kul som helst. Vi slutade upp på den enda nattklubben(känns det som) i östersund. Dansade hela natten och gick hem som ett mongo, mina klackar är underbara men efter flera timmar så är dem inte lika underbara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0