en dag i östersund

En hel dag i östersund. Som vanligt, jag menar vart kan jag ta vägen?. Idag vill jag vara kvar här och vi får se hur jag känner imorgon. Efter skolan tog jag och Ida en lång promenad. Vi gjorde om vår "vardagliga" power walk till en promenad vilket är bra det med. Jag har så kul med dig fina. Så kul honeybee. Det är sånt här jag kommer att sakna, att bara vara. Att lära mig nya saker av dig. Idag lärde Ida mig att kasta en sten på vattnet och sen blir det mackor. Kan inte förklara men det var svinkul! Nu ska jag fortsätta mitt skype samtal med både Sara och Meis. Blir ingen fika med dom idag då jag har mensvärk. Tufft.






Kommentarer
Postat av: IDIS

<3 DU ÄR SÅ SÖT!

2012-05-22 @ 09:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0