En bra dag slutar oftast dåligt

Jag har haft väldigt dåligt samvete över att jag inte har hört av mig tillräckligt, kunnat komma hem så ofta osv. Men hur många har tagit sin röv hit och besökt mig? Pappa, syster och Nermin. Hur
Många ringer mig när jag inte har varit duktig på att höra av mig...? Noll. Så varför sitter jag här med en klump i halsen och känner att jag inte vill hem? Bra fråga. Varför är det alltid jag som går runt med klumpen och känslan av att "jag saknar hur det var förut, jag saknar oss"?. INGET MER AV DET! Nu tänker jag skita i det här. Nu kör jag med att folk får kämpa lika mycket som jag gör och om inte så F U! Då får det vara. Jag tänker göra vad JAG vill den här sommaren och tänker inte låta en enda människa säga åh varför hörde du inte av dig, varför träffas vi inte idag varför hit och varför dit. NI FÅR MER ÄN GÄRNA HÖRA AV ER TILL
MIG. Nej idag vill jag inte hem för att idag saknar jag ingenting där hemma idag är jag ledsen. Jag börjar till och med känna att jag inte vill vara i Östersund. Jag vill vara någonananstans och inte här. Hatar att vara ledsam ensam. Men den här känslan är bara för idag och inte imorgon. Imorgon ska jag vakna upp glad och avsluta dagen glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0