8 maj 2012!

Älskling. Baby. Bebis. Ljubavi. Sunce. Mitt liv. Solstråle. Mitt hjärta. Jag kan fortsätta i hundra år till men jag avslutar det, här!. I tre år och fyra månader har jag och min andra halva varit med varandra. Jag kommer ihåg att jag tyckte att ett år är för lite för att bli överlycklig över, två år detsamma men TRE ÅR! Det var då jag fick bli överlycklig. Tre år och fyra månader är egentligen ingenting det är ju års dagarna som spelar roll men tycker ändå att det är kul att nämna det här. När vi har gift oss( ta på trä, hoppas!) så kommer det vara vår bröllopsdag som kommer betyda någonting. Nu ska jag fortsätta att njuta av den här dagen och den här känslan jag har i kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0