BEST THING I NEVER HAD

Rubriken är en personlig diss till Samantha, och det kan jag faktiskt skriva öppet för hon läser nog inte Ilafs blogg.
Kanske läge för mej att skriva att det är Sara som gästbloggar, jag är nog Ilafs första gästbloggare, känner mej hedrad. Sitter med Ilaf på andra sidan luren nu och hör hur hon håller andan för hon tror väl att jag ska skriva något dumt som vanligt. Ponera nu att detta var min blogg, vad hade jag då skrivit om? Men nu är det inte min blogg så jag ska anpassa mej till Ilafs tema på bloggen. Så dagens shopping bestod av en poncho, solglasögon och älg tights, ja jag vet, det låter skit löjligt men dem är faktiskt fina.


Jag saknar Ilaf jätte mycket, jag tycker hon är skit snygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0