DAG 6 ÖSTERSUND

Kan inte fatta att jag har varit här i sex dagar. Snart en vecka. Det är sjukt. Jag väntar på att min oboy ska bli lite kall, råkade  värma den för mycket. Ni vet hur petig jag är med min oboy. Jag har ingen som helst lust att dra på föreläsningen men ska göra det ändå. Kommer må ännu sämre av att bara sitta hemma. Jag har bestämt mig för att avsluta saker och ting hemma i stockholm. Även Göteborg. Måste bara ta tag i mig själv och bli tillräckligt stark för att göra det. Ett par dagar eller veckor till kommer det nog alltså att ta. Önskar att jag hade er här.

En till sak som jag nu riktar till dig syster. Samtal från mamma och pappa är jätte jobbigt. Varje gång jag hör deras röst vill jag åka hem. Vad sägs om att du pratar med dom och säger att dom inte ska ringa mig lite ofta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0