DAG 4 ÖSTERSUND - GOD MORGON

Varför la jag upp den här bilden för?! Mitt kök...alla vänner. Wää. Aja igår kom jag nog hem lite för sent. Satt med Garmian och en tjej som vi lärde känna på hans vandrarhem. Jag är så glad över att jag skippar vandrarhem och att jag har en egen lägenhet. Tack. En sak jag är glad över är att jag inte var jätte rädd när jag var på väg hem igår. Även om soltsråle pratade med mig, tack! Så kände jag att det inte var lika läskigt som att hem en sen natt i sthlm. Det är så dött här om nätterna.

Nu ska jag snabbt hoppa in i duschen, skolan börjar om en timma!


Kommentarer
Postat av: Sarsori

And memories will never die. Stolt över din uppdatering.

2012-01-17 @ 10:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0