SOMMAR MINNEN

Gick igenom bloggen lite..det jag har kvar av bloggen dåra(när jag får utbrott så börjar jag radera massor av inlägg). Men ett par sommar bilder hade jag kvar och den/dom här under ger mig massor av minnen. Jag hade precis kommit hem från luma efter att ha spenderat dagen med Meis(vilket vi inte gjorde för ofta och jag ångrar det mer än allt idag, idag skulle jag kunna ge allt för att få träffa Meis i fem minuter). Vi hade solat hela morgonen och precis innan jag skulle dra så köpte Meis hallon. Jag satte mig på tvärbanan och åkte till syster som jag hade lovat att spendera eftermiddagen med. Det är där bilderna är tagna. Vi hyrde filmer och myste, fast det tog jag självklart förgivet då. Saknar allt detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0