L-O-V-E

Är det inte så himla typiskt att man efter en härlig dag ska känna sig så himla deppig. Hur jag än gör så kan jag inte sluta tänka på den här dumma tentan. Till och med under filmen så satt jag och räknade ihop poängen och om jag nu skulle kunna få godkänt. Jag skulle ligga två poäng från ett E(alltså godkänt). Usch. Varför blir det såhär?!. Jag tror även att det här med vänskap börjar ta rätt så hårt på mig. Att man har börjat glida ifrån dom närmsta som man verkligen var hundra tip procent säker på att man skulle hålla kvar resten av sitt liv. Men hur naiv kan man vara...Aja, jag såg att Meisi hade lagt upp den här bilden från min födelsedag. Mina små bakelser ser rätt så goda ut på den här bilden!


Kommentarer
Postat av: hemlis

inte vara ledsen honeybooboo!

2012-04-29 @ 10:46:33
Postat av: amanda

<3

2012-05-05 @ 00:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0