NU MINA VÄNNER NU SKA JAG TYCKA SYND OM MIG SJÄLV

Just nu ser jag framemot att bara åka iväg. Även om det blir fem dagar ifrån allting så vill jag bara bort. Jag är trött på ångest känslan jag får av alla runt omkring mig. Jag är trött på att förklara mig själv och att inte räcka till. Jag är trött på att ha vänner som hör av sig när det passar dom. Kan jag inte vara med dig eller har jag inte lust att träffa dig så sluta ge mig en bitch attityd.  Jag är lite trött på mig själv eftersom jag inte har någon energi. Jag är trött på mitt illamående som tar ifrån mig min energi. Jag är trött på läkarna som inte hittar någonting. Jag blir trött av tanken att gå till en ny kurator för att ta reda på vad som är fel på mig. Jag sa aldrig hejdå till min senaste kurator. Jag gillar inte hejdå. varför ska det alltid vara så svårt med att säga hejdå.

Jag är trött på att inte vara över dig. På att få känslor för dig. På att jag har en pojkvän som älskar mig men jag kan inte rå för att dras till dig. På att jag vill vara med min pojkvän resten av mitt liv men det funkar inte alltid så. Jag kanske vill men vill han. Kommer han vilja om tio år. Kommer han vilja om fem år. Kommer han vilja om ett år. Kommer han vilja imorgon. Bra fråga Ilaf. Hur kommer det sig att två människor en dag vaknar upp och inser att de inte vill vara med varandra. Tänk om det händer mig. Jag vill inte. Vem vill.

SKOJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0